A Sziklából mindig is sokat akartunk és ez az akaratunk egy cseppet sem lankad! A Szikla elé még nem került akadály, amivel ne lett volna képes megbirkózni. Földrengés? Eszeveszett száguldás őrült sofőrökkel? Genetikailag módosított vadállatok? Sőt! Dwayne Johnson még komikusi képességeivel is tud brillírozni! Bátran ki lehet tehát jelenteni, hogy ő Hollywood egyik legfelkapottabb és az egyik legtehetősebb szupersztárja, hiszen minden filmvászonra vitt megjelenése kasszasiker! A karrierje során Johnson filmjei eddig több, mint 8,9 milliárd dolláros bevételt hoztak világszerte és NINCS megállás!

Kezdetekben WWE pankrátorként nyomult és felhúzott szemöldökökkel szédítette a nézőket. Igen ám, de Johnson elképesztő karizmája és természetesen brutális fizikuma hiper gyorsan szupersztárrá tette őt, akit egytől egyig mindenki ismer a világon.

A sziklának rendkívül sok oldala van, ehhez kétség sem férhet, lássuk: színész, producer, pankrátor, sikeres író is! Annyi mindent csinál, hogy biztosan nem csak egy van belőle. Természetesen a szórakoztató iparban letett sikerei ellenére sem merül fel benne, hogy abbahagyja sportolói gyökereit. A vásznon sem a digitális trükkök teszik erőssé és atlétikussá. A Szikla tényleg ilyen, tett is érte és a mai napig kőkeményen odapörköl, már ami az edzést illeti! Mind a mai napig elitsportolóként, nagy súlyokkal dolgozik. Egész évben csontszáraz, és nem lógja el a LÁBNAPOT sem! A testépítés sokak számára nehezen befogadható, de Ő ennek a sportnak az őszinte, tisztaszívű rajongója.

Arnoldhoz hasonlóan Johnson is először (és elsősorban) volt sportoló, majd utána robbantotta fel az aranyat szétlövelő olajkutakat a mozik jegypénztáránál. Szintén Arnoldhoz hasonlóan a politika irányába is mozgolódik, és bizonyos fülesek szerint már az elnöki szék felé kacsingat! ;) Érdekelt a közszolgálatban is és rendkívül sokat ad vissza – részben a közösségi média felületet (107 millióan követik az Instagramon) használva támogat számos jótékonysági megmozdulást, sőt a Rock Alapítvány elkötelezett gyermekjóléti szervezet is.

Szóval a Szikláról ódákat lehet zengeni az is biztos és hazudnánk, ha azt mondanánk, hogy arra minként dagadnak így az izmai arra kevesebben lennének kíváncsiak, mint az életére és arra, amit csinál.

Nos, ezért bemutatjuk azt a 6 hetes edzésprogramot, melyet Dave Rienzi alkotott meg, és amivel Johnson felkészült a 2014-es Hercules forgatására. VIGYÁZAT! Szikla szilárd alapokon nyugvó programról van szó, ami kőkemény izmokat eredményezhet, mint a SZIKLA!

1. NAP
HÁTEDZÉS
GYAKORLAT SOROZAT ISMÉTLÉS
Húzodzkodás 4 Bukásig
Egykaros evezés 4 12, 10, 8, 8
Hammer Strenght kétkaros evezés 4 10
Lehúzás szűk fogással 3 12
Kábeles evezés ülve * 3 12
Merevkaros letolás 3 12
Archoz húzás 3 12
Vállvonogatás rúddal ** 4 12
*Minden sorozat 2 vetkőzősorozattal
** A sorozat utolsó ismétlését tartsd meg 15 másodpercig.

 

2. NAP
MELLEDZÉS
GYAKORLAT SOROZAT ISMÉTLÉS
Fekvenyomás ferdepadon 4 12, 10, 8, 6
Fekvenyomás kézisulyzókkal 4 12
Hammer Strenght ferdenyomás *  4 12
Tárogatás kézisulyzóval 3 12
Kábeles tárogatás szuperszettben 3 15
Tolódzkodás 3 Bukásig
* Nyújtott karral indítsd a sorozatot. Váltott karral dolgozz, karonként 12 ismétlést csinálj.

 

3. NAP
LÁBEDZÉS
GYAKORLAT SOROZAT ISMÉTLÉS
Combfeszítés 4 25
Lábtolás szuperszettben 4 50
Sétáló kitörés *  4 40
Hack-guggolás 4 20
Román felhúzás 4 12
Combhajlítás fekve 4 12
Sarokemelés állva 5 75
Sarokemelés ülve 5 50
* 20 lépés/láb

 

4. NAP
VÁLLEDZÉS
GYAKORLAT SOROZAT ISMÉTLÉS
Hammer Strenght vállnyomás 4 12, 10, 10, 8
Kézisúlyzós vállnyomás ülve 3 10
Oldalemelés kézisúlyzóval * 4 12
Egykaros kábeles oldalemelés 3 20/kar
Hátsóváll gépen 4 12
Döntött törzsű oldalemelés 4 10
Minden sorozatban csinálj 3 vetkőzőszettet.

 

5. NAP
KAREDZÉS
BICEPSZ
Köredzésként végezd, és csak a kör végén pihenj!
GYAKORLAT ISMÉTLÉS
Scott-bicepsz franciarúddal 12
Bicepsz állva franciarúddal 12
Kalapács bicepsz kötéllel 12
TRICEPSZ
Köredzésként végezd, és csak a kör végén pihenj!
GYAKORLAT ISMÉTLÉS
Tricepsznyomás kötéllel 12
Tricepsznyújtás fej fölé kötéllel  12
Tolódzkodás * 12
* Kissé hátrafelé dőlj, hogy tricepszből dolgozz.