A csirke a legtöbb testépítő alappillére – az elkészítési lehetőségek miatt pedig megunhatatlan. A citrom és pár csepp olaj megtölti - kalóriaszegény – ízekkel, és nincs benne szénhidrát.

HOZZÁVALÓK:
(1 főre)

  • 2 ek. olivaolaj
  • 225 g csirkemell, vékony szeletekre vágva
  • só és bors ízlés szerint
  • 1 citrom kifacsarva
  • 2 csésze nyers rukkola

ELKÉSZÍTÉS:

  1. Egy serpenyőben melegíts fel 1 ek. olivaolajat. Tedd bele a csirkét.
  2. Fűszerezd a csirkét sóval és borssal. Hintsd meg a kifacsart citrom levével.
  3. Egy lábosban melegítsd fel a maradék olajat, és tedd bele a rukkolát. Fűszerezd ízlés szerint.
  4. A csirkemellet süsd porhanyósra, a rukkolát pedig lágyra.


TIPP:

A citromlé támogatja az emésztést, és késlelteti az éhségérzet kialakulását. Igény és energia szükséglet szerint serpenyős, édes burgonya köret készíthető hozzá.

  • KALÓRIA: 692
  • FEHÉRJE:  67g
  • SZÉNHIDRÁT: 3g
  • ZSÍR: 36g