Sokak szeretnének egy kis változatosságot belevenni az edzésekbe, lehet Te is köztük vagy?! Nos, akkor mutatunk valamit, ami egészen biztosan felkelti majd az érdeklődésed, ez pedig nem más, mint a Reeves felhúzás!

Reeves, Reeves, nade milyen Reeves? Nos, ez a technika az 1947-es Mr. Amerika és az 1950-es Mr. Univerzum győztese Steve Reeves után kapta a nevét, akit remélhetőleg nem kell bemutatnunk a testépítés iránt rajongóknak?!

Ennél a gyakorlatnál nem közvetlen a rudat fogod fogni, hanem a rajta levő tárcsákat a két végén. Ennek a fogásnak hála ez a gyakorlat sokkal keményebben meg fogja dolgoztatni az alkarod és a trapézizmodat, ráadásul nagyobb mozgástartományt ad a csípődnek és a térdeidnek is a normál felhúzással szemben. Ami még nem elhanyagolható szempont, hogy ehhez a gyakorlathoz kisebb súly is elég, így az ízületeid sem lesznek annyira leterhelve.

ÍGY KEZDJ HOZZÁ:

1. Pakold fel a rudat elegendő súllyal (fontos, hogy olyan tárcsát tudj használni, amin fogantyúk helyezkednek el!)

2. Csípőből plusz térdből ereszkedj le, majd egyenes háttal a derekad normális ívét megtartva markolj rá a tárcsákra.

3. Egyenes karral, kitolt mellkassal és felemelt fejjel határozottan és erőteljesen húzd fel a súlyt (teljesen egyenesedj fel)

4. Engedd vissza a súlyt ugyan ilyen tartással (végezd el a megadott számú ismétlést)

FONTOS!

5. Amikor emeled a súlyt, akkor mindvégig tartsd feszesen a törzsizmaidat! Ne derékból indítsd a mozdulatot!